A) SEGONS EL NOMBRE DE DIES QUE UN ALUMNE ESTÀ CONFINAT
§ Si un alumne està
confinat 4 dies: es tractarà com un alumne quan està malalt.
§ A partir del 5è dies: se l'ha
d'atendre a l’hora de classe, ja sigui mitjançant videoconferència o gravant-li
la classe. Però ha de seguir el horari normal del curs.
B) SEGONS EL NOMBRE D’ALUMNES CONFINATS
a. ALUMNES PUNTUALS (POCS) EN QUARANTENA: Classe presencial amb la
majoria de la classe o document compartit amb tasques al Moodle per a l’alumne
afectat.
b. SI TENIM MOLTS ALUMNES CONFINATS: Classe híbrida: amb alumnes a l’aula
i a casa al mateix moment (sincrònica) és a dir videoconferència.
c. SI TENIM 100% DE CONFINATS
- S'emet en directe en videoconferència des de l’ordinador de l’aula o mòbil (opció preferible). L’horari és el vigent (classe sincrònica).
PAUTES DEL DEPARTAMENT BIOGEO
- Les vies de comunicació alumnat/professorat
seran moodle i gamil
- Les classes virtual seran obligatòries.
- L’alumnat ha
d’estar connectat amb càmera de vídeo.
- La no assistència a
les classes comptarà com una falta d’assistència i haurà de ser
justificada de la mateixa manera que les classes sense confinament. La no
assistència a les classes virtuals tindrà una penalització en l’avaluació
de la matèria.
- Les tasques seran quinzenal. La no
presentació de la tasca el dia establert implica el no assoliment de la
tasca.
- En cas de recuperació d’una tasca o
avaluació la qualificació només podrà ser un assoliment satisfactori.
- A l’ESO es mantindran els criteris generals
d’assoliment de les competències establerts en el document de “criteris
d’avaluació” (proves escrites i/o orals competencials globals, proves
escrites i/o orals competencials reguladores i la motivació autonomia i
constància de l’alumnat. També els mantindran els criteris de recuperació
de les tasques i avaluacions
suspeses.
- Al Batxillerat es mantindran els criteris
d’avaluació i recuperació establerts en el document de “criteris
d’avaluació”
- Pautes per l’enviament de tasques via gmail
a. Un
correu per cada tasca. No anar lligant els correus a diferents converses de tot
el grup classe.
b. Sempre
posar assumpte: la tasca que es presenta, la consulta que es fa, etc.
c. Començar
el correu amb alguna fórmula de cortesia.
d. Acomiadament
del correu de forma correcte.
- Pautes per l’enviament d’arxiu amb un gmail
o moodle
a. Nom
de l’alumne
b. Nom
de la tasca
Exemple
Pomerol Lourdes PARTS DE LA CÈL·LULA. docx